Pages

Loveince

Love BlinkiesCute BlinkiesFree AvatarsISO 9001 TrainingAngels_and_Faeries BlinkiesFree Smileys

Wednesday, April 20, 2011

Bee Guat is always Bee Guat !

At this time, I can create this blog... =)
If last time, Ewww! "jangan haraplah." bukannya apa..? ..Tah!
Tak baek taw .. mengata diri sendiri "umpama membuka pekung di dada"
.O since when,saya tau peribahasa ni?! Saya kan PANDAI! Eee,Perasan! Cukuplah !

Bunga ni cantik kan? Kalau bagi kan "bf" kan romantic kan? =)

But anyway, saya tak de BFF la..! Best friend ada, ...  "boyfriend" takde .. sentiasa memegang status "single".. Bukannya apa..., saya not interested in any boys la.. "handsome?" ... Not handsome,attitude is more important "FOR ME" nanti ada serang aku, habisla.. Toink.,toink..

Apa-apa pown, Saya bersyukur kerana pass my PLBS hari Selasa yang lalu.. "menakutkan" all the friends "feat" teacher tengok .. No idea habis..Habis ape ? Next tuesday ,English pulak.. ... =.=' Tu la.. Emo mai larh ni.! Sometimes I'm mad when get homework that "berjela-jela".. ada kena hafal lak tu..! GERAM ..! Jangan gtaw ckgu.. Shh!sometimes,sampai copy..
I miss your hug! Huhu.. =(

Nanges! Isk'=.='isk,isk..! Rindu pulak mengingatkan my old school.. "primary" =) "senyum balik?!" dan sekarang "bee guat" diiktiraf sebagai orang GILA.. No! No! Fine...
I miss my teachers and friends ..! Especially "Pn. Mazlina & Pn. Pauziah!" ..Friends ? Golden Bellz la.. they are my memories .. since year 1 till year 6..

Love! Love! Love!
Cukuplah ! Bye
 


No comments:

Post a Comment